حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

بهترین دامپزشک پرنده: دامپزشک های پرنده خوب تهران رو بشناسین!

زمان مطالعه4 دقیقه

بهترین دامپزشک پرنده
آخرین بروزرسانی : 30 بهمن 1402نویسنده : دسته بندی : پرنده
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

بهترین دامپزشک پرنده باید خیلی از مولفه هارو داشته باشه چرا که قطعا معاینه پرنده از سگ و گربه سخت تره.

پرنده ها٬ اونم از تمامی انواعش همیشه جز محبوب ترین حیوانات خانگی برای نگهداری در بین مردم بودن و هستن. اما برخلاف تصوری که اکثرمون در مورد پرنده ها داریم٬ اونا به مراقبت های زیادی احتیاج دار تا بتونن زندگی سالمی رو داشته باشن.
اگه پرنده ها تو شرایط مطلوبی نگهداری بشن٬ طول عمرشون به بیشتر از ۱۰ سال هم میرسه.

بنابراین باید بهتون بگم که طول عمر مفید پرندتون کاملا به سبک زندگی شما و همچنین رسیدگی بهش مرتبطه. پرنده ها عمدتا جز حیوانات خانگی مقاوم به شمار میان اما به این معنی نیست که سرپرست یک پرنده بخواد از انجام معاینات دوره ای برای پرنده اش غافل بشه.

پس لازمه که پرندتون رو برای انجام معینات و چکاپ های دوره ای پیش دامپزشک ببرین یا بهتر از اون٬ از دامپزشک بخواین که برای چکاپ و ویزیت پزندتون به منزل شما بیاد. دلیلشم مشخصه!

بهترین دامپزشک پرنده

چون پرنده ها خیلی بیشتر از سگ ها و گربه ها دچار استرس میشن و ضربان قلبشون به شدت میره بالا و همین اتفاق میتونه باعث این بشه که پرنده شما ایست قلبی کنه و از دست بره.
حالا که این اطلاعات اولیه رو باهاش اشنا شدین احتمالا یه سوال اصلی و دغدغه مهم براتون پیش اومده باشه اونم اینکه بهترین دامپزشک پرنده کی هستش؟
همه ی دامپزشکان اطلاعات خوبی از تمامی حیوانات دارن و میتونین در زمینه های مختلف به درمانشون بپردازن. اما احتمالا براتون جالب باشه که توی رشته دامپزشکی٬ مانند سایر رشته های پزشکی٬ تخصص های مختلفی وجود داره و برای پرندگان زینتی و طیور هم٬ تخصص جداگانه ای در نظر گرفته شده.

بنابراین شما میتونین با خیال راحت برای چکاپ و درمان پرندتون به تمام کلینیک ها و مراکز درمانی دامپزشکی مراجعه کنین و یا به دامپزشک متخحص طیور و پرندگان زینتی مراجعه کنین.
تو این مطلب سعی کردیم براتون بهترین دامپزشک پرنده رو معرفی کنیم تا با خیال راحت بتونین پرندتون رو پیششون ببرین تا حالشون بهتر از همیشه باشه.

مشاوره دامپزشکی آنلاین

دکتر محمدرضا حداد مرندی:

دکتر مرندی متخصص بهداشت و بیماری های پرندگانه و در کلینیک تخصصی پرندگان مرکزی مشغول به فعالیته و پرنده های شما رو چکاپ و درمان میکنه.

دکتر مرندی یکی از بهترین دامپزشک پرنده تهرانه
شماره تلفن:
۰۹۳۶۴۴۸۴۲۴۲
آدرس سایت:
Www.drhaddadmarandi.com

 دکتر سهیل خراسانی نژاد:

 

دکتر خراسانی نژاد دارای بورد تخصصی طب پرندگان زینتی از دانشگاه تهرانه و در مراکز درمانی متعددی از جمله بیمارستان دامپزشکی اکسیژن٬ کلینیک دامپزشکی مهرداد کریمی و … مشغول به فعالیته.

دکتر خراسانی نژاد یکی از بهترین دامپزشک پرنده تهرانه
شماره تلفن:
۰۹۰۱۲۶۷۸۲۰۷

دکتر نریمان شیخی

دکتر شیخی دامپزشک متخصص پرندگان و همچنین استاد دانشکده دامپزشکی در دانشگاه علوم و تحقیقات تهرانه که شما میتونین با خیال راحت پرندتون رو برای درمان و چکاپ پیش ایشون در مجتمع درمانی دامپزشکی پاستور واقع در تهران-میدان توحید-خیابان پرچم-پلاک ۸۹ ببرین.

دکتر شیخی یکی از بهترین دامپزشک پرنده تهرانه
شماره تلفن:
۰۲۱۶۶۹۳۲۷۷۷
آدرس سایت:
Www.pasteurvetlab.com

دکتر محمد ملکان:

دکتر ملکان متخصص بهداشت و بیماری های پرندگان از دانشگاه تهرانه. همچنین ایشون دارای رتبه اول بورد تخصصی این رشته هستن و از محققان و مدرسین دانشگاه هستن.
دکتر ملکان در بیمارستان دامپزشکی آوینا و همچنین کلینیک دامپزشکی آبان مشغول به فعالیت هستن.

دکتر ملکان یکی از بهترین دامپزشک پرنده تهرانه

خانم دکتر زینب علیزاده:

خانم دکتر علیزاده رزیدنت دکتری تخصصی بعداشت و بیماری های پرندگان از دانشگاه تهرانه. همچنین ایشون در مراکز درمانی مختلفی از جمله بیمارستان دامپزشکی درین و بیمارستان دامپزشکی ایرانیان مشغول به فعالیت و ویزیت تخصصی پرنده های شما هستن.

دکتر علیزاده یکی از بهترین دامپزشک پرنده تهرانه

دکتر علی تقی پور:

دکتر تقی پور دامپزشک متخصص بیماری های حیوانات خانگی٬ اگزوتیک و پرندگانه. ایشون مدرس دانشگاه آزاد کرج هستن و بیش از ۲۵ سال تجربه در زمینه ی بالینی دارن.
ایشون تو بیمارستان پایتخت مشغول به فعالیت هستن و میتونین برای ویزیت بهشون مراجعه کنین

دکتر تقی پور یکی از بهترین دامپزشک پرنده تهرانه

بهترین دامپزشک پرنده
دکتر سعید رضایی:

دکتر رضایی دامپزشک و متخصص بیماری های پرندگانه. ایشون سابقه ی فعالیت تو کلینیک مرکزی٬ بیمارستان دامپزشکی غرب٬ بیمارستان دامپزشکی خاورمیانه٬ کلینیک راد٬ کلینیک کارن٬ کلینیک دکتر رخشان و بیمارستان پارسه رو دارن و شما میتونین برای ویزیت تخصصی پرندتون به ایشون مراجعه کنین. همچنین ایشون تو بیمارستان آنلاین وتوریا هم فعالیت دارن که میتونین هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین با ایشون ویزیت پرندتون رو داشته باشین.
دکتر رضایی یکی از بهترین دامپزشک پرنده تهرانه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول