حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

دامپزشکی از راه دور: روندها، راه حل ها و ۲ پیامد مهم آن

زمان مطالعه4 دقیقه

دامپزشکی از راه دور
آخرین بروزرسانی : ۲۹ آذر ۱۴۰۲نویسنده : دسته بندی : مقالات
پرینت مقالـه

می پسنـدم2

اشتراک گذاری

اندازه متن12

در سال‌های اخیر، صنعت دامپزشکی با مقوله ی دامپزشکی از راه دور در بخش مراقبت‌های بهداشتی حیوانات خونگی شاهد تحول بزرگی بوده. دامپزشکی از راه دور، یک راه حل آنلاین و دیجیتالیه که امکان مشاوره از راه دور و مشاوره دامپزشکی رو فراهم می کنه. این موضوع در بخشهای مختلف مراقبت های بهداشتی از جمله مراقبت های دامپزشکی مورد توجه قرار گرفته. این تحول نه تنها نحوه دسترسی صاحبان حیوانات خونگی به تخصص دامپزشکی رو ساده کرده ، بلکه فرصت ها و چالش های جدیدی رو برای دامپزشکان و سرپرست های حیوانات خونگی به طور یکسان به وجود اورده.

برای دریافت مشاوره دامپزشکی از متخصصان وتوریا کلیک کن!

دامپزشکی از راه دور

در ادامه میخوایم چندتا از دلایلی که اکثر سرپرستای پت به دامپزشکی از راه دور گرایش پیدا کردن رو بررسی کنیم:

راحتی و دسترسی آسون

بحث راحتی دامپزشکی از راه دور ، به سرعت به یکی از جذاب ترین ویژگی های اون تبدیل شد. صاحبان حیوانات خونگی دیگه نیازی به تحمل استرس در مورد حمل و نقل پت های مضطربشون یا فیکس کردن تایم برای ویزیت توی برنامه های روزانه شلوغ خودشون ندارن. سرپرستای پتتنها با چند کلیک ساده، می تونن به راحتی توی خونه خودشون با یه دامپزشک دارای مجوز ارتباط برقرار کنن. یه پلتفرم یک پارچه دامپزشکی ازراه دور به صاحبان حیوانات خونگی اجازه می ده تا در هر زمان و هر مکان به توصیه های دامپزشکی قابل اعتماد دسترسی داشته باشن.

تغییر رویه بعد از همه گیری کرونا

همه‌گیری کووید-۱۹ باعث پذیرش پزشکی از راه دور در بخش‌های مختلف مراقبت‌های بهداشتی شد و مراقبت‌های دامپزشکی هم از این قاعده مستثنی نبود. با انجام اقدامات فاصله گذاری اجتماعی، صاحبان حیوانات خونگی به دنبال راه هایی برای اطمینان از سلامت حیوون خونگی خودشون بدون قرار گرفتن غیر ضروری در معرض خطرات و بیماری ها بودن. دامپزشکی از راه دور ابزاری ایمن و مؤثر برای مشاوره در طولقرنطینه فراهم کرد. حتی با بهبودی جهان و فروکش کردن تب کرونا، آشنایی و راحتی بازدیدهای مجازی، به ویژه با شروع فصل سرماخوردگی وآنفولانزا ادامه داره.

مشاوره تخصصی

دامپزشکی از راه دور به صاحبان حیوانات خونگی این امکان رو می ده که به تخصص های مختلفی دسترسی داشته باشن که ممکنه به صورتمحلی در دسترس نباشه. دامپزشک ها می تونن با همکار ها یا متخصص های دیگه از هر کجا ارتباط برقرار کنن تا در مورد موارد پیچیده بحثکنن و در نتیجه تصمیمات آگاهانه تر و نتایج بهتری برای بیمار اتخاذ بشه.

مشاوره دامپزشکی آنلاین

پیامدهای دامپزشکی از راه دور :

بهبود روابط با مشتری

مراقبت های مجازی و دامپزشکی از راه دور نقشی اساسی در تقویت رابطه بین دامپزشک ها و مراجعه کننده ها داره. چک آپ های آنلاین منظمکه توسط این پلتفرم تسهیل می‌شه، منجر به ارتباطات مکرر، ارتقاء اعتماد و تفاهم می‌شه. این سطح از تعامل، صاحبان حیوانات خونگی روتشویق می‌کنه تا زودتر به دنبال مشاوره باشن، و به طور بالقوه از تشدید مسائل جلوگیری می‌کنه.

تکامل مدل های تمرین

کلینیک‌های دامپزشکی، از جمله کلینیک‌هایی که با پلتفرم های دامپزشکی از راه دور همکاری می‌کنن، با ترکیب دامپزشکی از راه دور در کنارمشاوره‌های حضوری، از تکامل مدل‌های عملی استقبال می‌کنن. پلتفرم های دامپزشکی از راه دور یه راه حل جامع ارائه می ده که طیف وسیعتری از ترجیحات و نیازهای صاحبان حیوانات خونگی رو برآورده می کنه و به رشد و پایداری تمرین کمک می کنه.

ظهور پلتفرم های دامپزشکی از راه دور در مراقبت های دامپزشکی، نوید آینده ای رو می ده که در اون حیوانات خونگی از مراقبت هایدامپزشکی تخصصی با راحتی و دسترسی بی نظیر برخوردار بشن.

دامپزشکی از راه دور

وتوریا یکی از قدیمی ترین و بهترین پلتفرم های دامپزشکیه که بصورت تخصصی به بحث دامپزشکی از راه دور و در محل پرداخته و تجربه هایفوق العاده ای رو هم برای پت ها و صاحبینشون به ارمغان آورده. تیم وتوریا متشکل از تعدادی دامپزشک متخصصه که میتونین هم بصورتآنلاین ازشون مشاوره بگیرین و هم در داخل منزل از دانششون برای پت های عزیزتون استفاده کنین.

با وتوریا، دامپزشک ها و صاحبان حیوانات خونگی می‌تونن با اطمینان از قدرت دگرگون‌کننده مراقبت‌های مجازی دامپزشکی استفاده کنن وآینده‌ای روشن‌تر و مرتبط‌تر رو برای نسل های آینده و پت ها تضمین کنن.

منبع: petdesk
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول